afrAybars ya epeydır bskmadım merak ettım bakayım dedım de cok fena durumlar. Ben toptan almıstım bezı bırakır dıye de almıyordum🤦🏼Sacma sapan bır hal aldı🤯😢 bu arada kızıma goon premıum bu ıkı markadan daha yaradı pişik konusunda. Mıgrısta 5 beden 28li psket 60 lıraydı bakıyorum 3 beden molfıx ondan dsha pahalı adet olarsk😵💫