Merhabalar ben Molfix 1 numarayı doğduklarında bebeklerime kullanmıştım eni geniş boyu kısaydı o yüzden bellerine taşıyordu, sleepy uzun, dar güzeldi şimdi 3 numarasını kullanıyorum sleepy sürekli çişi taşırıyor acaba molfix no 3te aynı 1 gibi kısa ve geniş mi hanımlar?