Mrvsen elbette tercihiniz, son kez uyarmak isterim. Karşınızdaki kişi psikolog. Takıntılı ve ya stalker ( bu da psikojik bir terim aslında ) oldugunuza dair ona taktıgınıza dair raporuyla birlikte meslektaşından yardım alarak sizi bir güzel dava eder, başınız yanar. Zira kadın da haklı. Takmanız gereken bir durum yok.