Mrvsen siz ücret aide almışsınız 500 tl’lik fatura isteyerek tam olarak ne yapmaya çalışıyorsunuz ? Vergiden düşmek için sahte fatura tutarı diye şikayet eder basınız yanar :) aide faturasının üstü çizilir iptal ve ya iade yazılır o klinikte kalır, yeni fatura kesilir ve muhasebe düzeltir. Ayrıca size şahıs hesabından ve ya şirket hesabından ödeme yapıp kliniğinde fatura kesmiş olabilir. Sizin alıp almamanız sizi ilgilendiren bir durum. Karşınızdaki kadın belli ki çok akıllı. Sizle uğraşmamak için ücretin yarısını vermiş ki vermemeliydi. Dikkat edin sizinle alakalı akıl sağlığınızı göz önünde bulunduran bir dilekçe ile meslektaşından yardım alarak şikayette bulunmasın. Ben gayet iyi biliyorum klinik durumlarını, mesleğimi siz de çok iyi biliyorsunuz, beni yalancı da çıkarmaya çalışmıştınız. Herkesle bir probleminiz var. Gerçekten kendinizi sorgulayın.