Mrvsen siz güç ve ego savaşına girmişsiniz. Psikologla ilgili bi sorun değil bu. Kendinizle savaşınızı sona erdirmeniz lazım. Biraz sakinleşin uzaktan bakmaya çalışın olaya. 40 dakika, seans, fatura, şikayet bazı kavramlara çok takılı kalmışsınız. Karşıdaki tavır hoşunuza gitmeyebilir ama aynalama yapılmış gibi duruyor. 20 dakikanın yeterli olup olmadığını öğrenmek yerine neden 40 dakika kalmadı diye hesap sormuşsunuz belli ki. Önce kendinizi dizginlemeyi öğrenmelisiniz.