SevgiliMerdin Bizde 4 gün önce yaptırdık ilk 2 gün çok zordu pişman bile oldum diyebilirim 2,5 aylık bu arada bugün de ateşimiz çıktı sünnetten mi kaynaklı bilmiyorum yarın banyomuzu yapacağız bardağı koymayacagız artık
Mommqueen Kilicbebek hiiç sorun olmadı tam tersine o kadar cabuk iyileştiki iyiki yaptrmşz dıyoruz sadecd sünnet sonrası ilk çişini yaptgında bi yarım saat kadar aglaması oldu ondan sonra normal yenidoğandı yani ekstra bişey olmadı göbek bağı düşmeden pipsi iyileşti bir haftada hiçbişeyi kalmadı kesinlikle tavsıye ederim çok büyük rahatlık şuan oğlum 16 aylık asla yaptramazdık yani bu zamana kalsaydı çok zor olurdu
Gokturk_ Senemkscu Bugün sabah oğlumu sünnet ettirdik .En sonunda 3 tane karışım kremleri pipisinin heryerine bolca sürüp bir adet gazlı bezi üstüne koyup bezini kapattı sünnetçi doktorumuz.Ve ondan sonra illa ki bezini değiştirirken güzelce altını ıslak bezle silip pipi etrafına doktorun bize verdiği karışım kremi sürüp bir kat gazlı bezi üstüne koyduk sarmadık ama.Birde ateş olmaması için fitil bir adet kullandık.Ucu kırmızı çok normal 2 gün sonra kalmaz birşeyi bu iki günde kendi idrarıyla iyileşir amonyak yakacak mecbur mızmızlanıyor 32 günlüğüz ama geçer unutacak bir hafta sonra iyi ki yaptırmışım dicem 🙂
ZeyOzbe Bende bu ay yaptiricam 29 ayligiz korkum geyecanim bir arada nasil olucak nasil gecicek diye mesajlariniz biraz rahatlatti ama herkez kucukken yaptirmiş 😭
SedanurK69 Senemkscu biz 6 aylık yaptırdık sünnetini. Keşke daha önce yaptırsaymışım çocuğum öyle farkındaydı ki her şeyin 🥲 sünnet esnasında da çok ağladı. Sonrasında her bezini değiştirmemde ağladı. En ufak bir şeye bağırarak ağlamaya başladı. Sonrasında geçti unuttu tabi ama bunları yaşanmasını da istemezdim. Bakımına gelince biz doktorumuzla hep irtibat halindeydik. Sünnetten iki gün sonra resim gönderdik günlük duş aldırın dedi. Bezini de karton bardak koyup kapattım iki gün. Sonra doktorumuz bırakmamızı söyledi. Kremi de 5 gün sonra bıraktık. Kızarıklığı 7. Gün falan geçmişti tamamen değil ama hafifledi. Tamamen iyileşmesi 15 günü buldu. Bir de benim bebeğim emekliyordu belki de o yüzden biraz geç iyileşmiş olabilir.
Svmre12 MatmazelDeniz sürününce bi sorun olmuyor mu bende bugün yaptırdım sürünmek istiyo bazen emekleme pozisyonuna kalkıp birden kendi düşüyo ama bırakamıyorum çok korktum
SedanurK69 Svmre12 çok geçmiş olsun damat olur inşallah ☺️ Benim bebeğim de sürünüyordu engel olmadım. Ağrısı olunca ağlıyordu kaldırıyordum
MatmazelDeniz Svmre12 kendi surunuyordu engel olsamda bnde cani yansa aglardi diye pek takmadim zaten o surecte iyiden iyiye poposunu kaldrıyordu tam bi solucandi 😁
Hamza16 Svmre12 bizimkide aynıydı yeni sürünneye bşlıyordu durduramıyordm doktor hareketlerini kısıtlamana gerek yok demşti
Svmre12 SedanurK69 10 aylığız çok hareketli her şeyi anladığı için altını alırken çok fazla ağlıyo umarım geçer bi an önce
Cigdem2689 Muhends_anne rica ederim ama tabi doktorun tavsiyesi önemli yine de ,ayrıca kantaron yağı çok iyi geliyor,biz ne krem ne bardak hiç bişey kullanmadık,3.gun kontrolü vardı o akşam banyosunu da yaptırmıştım
OnderArasinAnnesi Yamacyesim lazerlinin otekilerden farkı nehirde çok ağladı mı bizde 6 aylik olmaz yaptırmak istiyoruz ama korkuyorum
OnderArasinAnnesi Mert1020 çok ağladı mı süreç nasıldı kaç güne iyileşti ağlamaları ağrısı gecti özelde mi yaptırdınız bilgi verir misiniz
Mert1020 OnderArasinAnnesi özelde yaptırdık narkoz almasını istemedim iğneyi vurunca biraz ağladı sonra uyuttum 5dakikada bitti 3güne iyişşmeye başladı
OnderArasinAnnesi Temmuz1 ozelde mi yaptırdınız acabacok ağlıyor mu dikiş faln diyorlar düşecek mi aldircakmisiniz
Temmuz1 OnderArasinAnnesi devlet hastanesinde yaptırdık.lokal anestezi ile oldu.ameliyathaneye girerken ve çıkışta ağladı eve gelince anestezi etkisi geçince ve ilk çiş yaparken baya ağladı.bugun 2.gundu altını açınca huysuzlaniyor ama asiri bir huzursuzlugu yok cok sukur.dikişler var birkac tane kendisi düşecek kontrole bile gerek yok dediler.
OnderArasinAnnesi Erbear nerde yaptırdinizacabaadi var mibu sünnetin beriye geçiyor çok ağladım ağlaması huzursuzluğu kc günde grcty
Erbear OnderArasinAnnesi biz klemp yöntemiyle yaptirdik pipiye bişi taktılar fazla deriyi o takılan aletin etrafından kestiler hiç kanama olmadi dikişte yoktu o alet üç gün kaldı üç gün sonra çıktı ilk gün bişi yoktu ikinci gün sadece huzursuzdu başka bı sikintimiz olda şuan beş aylık iki aylıkken yaptirdik biz mecburiyetten pipisi dardı çişini yapamiyordu Beylikdüzü’nde doktorun özel kliniği var
Bushra Senemkscu Merhaba oğluma bezli iken yapıldı hametan vermişti Doktor altını alırken kremi üzerine sıkıp hemen bağlıyorduk elle sürmeden
Kartaaneesiii Senemkscu 2 aylıkken oldu bebeğim. İlk bir kaç gün ciddi kıpkırmızıydı içim kaldırmıyordu pansumanını falan yaptım mecburen. Her bez değişiminde kremini sürüyordum sargı bezini koyuyordum ben çok şükür rahat geçti
Adife Senemkscu sargı yoktu furacin krem vermişti günde 3 kez sürdüm. 4 tarafında birer dikiş vardı 15 gün içinde hepsi kendiliğinden düştü. 43 günlükken öğlen saat 2 de sünnet oldu o günün gecesine kadar büyük ölçüde iyileşmişti. Yara bile olsa geriye doğru ittir demişti doktor. Bunu korkup yapamadığım için küçük bi kısmı yanlış yapıştı tekrar götürmek zorunda kaldık ama Allah’tan tam birleşmemis doku doktor hemen açmıştı.