AlparslanC2022 Senemkscu bende üç gün önce yaptırdım dikişsiz kızarıklık şişlik olması normal kanama olmadı terramycin göz merhemi sürdüm 3 gün sürmeyece devam edeceğim sabah akşam
mtpolat ses_seda bizde şu an 43 günlüğüz haftaya sünnet olacak. İlk gün dışında diğer günler çok acı çekti mi ağladı mı bebeğiniz ? Uykusu vs bozuldu mu ne yaptı :(
ses_seda mtpolat hayır hiç endişelenmeyin ilk gün bile uykusunda sıkıntı olmadı. Ben de çok korkuyordum ama farkında değil ya. İlk iki çişten sonrasını bilmiyor.
Temmuz1 Büyük oğlumu 3 aylıkken enfeksiyon nedeniyle yaptırdık. Küçüğü de dün yaptırdık.15 aylik.lokal anestezi ile oldu.ameliyathaneye girerken ve çıkarken çok ağladı. bizde sargı falan yoktu direk bezini bağlayıp verdiler ve kreme de gerek yok dediler.1 gun sonra hergun yıkayın ve kantaron yagi damlatin dediler.eve geldikten sonra cok ağladı lokal anestezinin etkisi gecince ve ilk çişlerini yapinca.calpol verdim ve sünnet kulodu aldırdım.onu giydirip üzerine bezini bağladım aşırı rahatladı.bizimki çok hareketli bardak falan mumkunati yok durmaz.3 tane sünnet kulodu aldırdım.demek ki beze degdikce aciyor cunku kulottan sonra hicbir sikintisi kalmadi.kirlendikce değiştirip yıkıyorum onunla hiç bir sıkıntı yok ve çarptı acıdı sorunu da olmuyor.epey kızarıklık ve şiş şu an ama 2.gun olduğu için normal sanırım.gece çok şükür uyudu bir de karın üstü çok dönüyor sıkıntı olmadı külot olduğu için.bugun aksama doğru da duşunu aldırıp kantaron yağını dökücem yine sünnet kulodunu giydiricem.
OnderArasinAnnesi Temmuz1 ozelde mi yaptırdınız acabacok ağlıyor mu dikiş faln diyorlar düşecek mi aldircakmisiniz
Sevgidgr Senemkscu kanama olmuştu bizimde pipisinin önu çok kırmızı 2. Gün banyo yaptık sonra yapa yapa hemen iyileşti 4 gunde
OnderArasinAnnesi Erbear nerde yaptırdinizacabaadi var mibu sünnetin beriye geçiyor çok ağladım ağlaması huzursuzluğu kc günde grcty
Emine_krr Senemkscu biz olduk 9 aylıkken olduk iki ay oldu. Kanama filan olmuyor. Kremi peçeteye sürüp pipisinin ucuna kapatıp bezledik. Doktorumuz öyle önermişti. Bebek işedikçe sık sık değiştirdim bir hafta da filan iyileşiyor. Benim bebeğimin ilk olduğu gün mızmızları oldu gecesinde uyudu sonrasında da hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür. Sadece 1 ay yürüteç yasaktı. Oraya baskı yapacak oyuncaklar filan yasaktı
Emine_krr Tugcell evet evet oluyor o zamanla gidiyor beyaz bir şeyler. Yapışma gibi oldu. Zamanla silerken çıktı gitti gayet düzgün şuan . Bende takmıştım ama takılacak bir şey değilmiş
Aleynakarabiber Senemkscu 4 gün önce olduk kanama çok az oldu dikişsizdi bizimki gazlı bezle kapatmıştı üzerini sadcee bir gün sonra onuda çıkarttık hiçbşy koymayaa gerek yok dedi krem verdi bezine de zeytinyağı sür dedi bardakla kapattm bi kere çocuğum çok hareketli kıpırdamaktan bardak kaymış tam kesilen yerin üzerine gelmiş doktorumuzda kapatmayın zor iyileşir dedi 5 aylığız
ozlemku Senemkscu ilk gün hiç kanama vs olmadı , 2 tane krem karıştırıp sürdük üstüne bardak kapattık , devamlı altını değiştirdik, daha sonra 4-5 gün batikon sürdük geceleri yatarken antibiyotikli krem sürdük yani 4-5 günde iyileşti hemen
ozlemku Banyo çok iyi hatta ben bacaklarını alt kısmı ara ara 10dk suda beklettim kuruttum nemli kalmaması gerekiyormuş, 40ı çıkınca yaptırdık biz hemen
Deryotti Senemkscu merhabalar bende 1 ay önce yaptırdım bebeğimi sünnet 22 aylık furacin merhem verdi doktor her bezini değiştirdiğimizde havlu peçeteye krem sürüp bezini bağladık 10 günde iyileşti dikişleride kendi düştü
Zumradmr_11 2 aylikken (56 günlük tu ) yaptirdim dikisli sunnetti 15 dakika kadar surdu doktor kremli bir sargi bezi koydu eve gidince duser muhtemelen tekrar koymana gerek yok dedi ve krem verdi eve geldik dedigi gbi dustu bezi sonrasinda krem surdum baska bi islem yapmadim dikisleri 10 günde kendiildiginden dustu sorunsuz bi surec geçirdik az kanama olabilir ilk gun dedi fazla olursa bize ulasin dedi ama kanama da olmadi bizim açımızdan ve bebegim acisindan hersey yolunda ilerledi 10 gunde yikama dedi bu arada suan 3 hafta geçti ustunden olduda bitti masalah ☺️
Doruksmama Senemkscu 3 aylıkken yaptırdım pipşye bardak koyarak bezi kapattık temas olamayacağı için hareket sıkıntımız olmadı pipiye kırmızı kantoron yağı döktüm yapışıldık olmaması için sünnet yerine yuvarlağı tam döner şekilde doktorun verdiği merhemi sürdüm 2 gün sonra duş aldırdım iyileşmişti zaten
uyanancirkin Senemkscu 8 günlükken yaptırmıştım ben. Hiç kanama olmadı, kızarıklık normal. Sargıyı 1 gün sonra aldım. Doktorun verdiği kremleri sürüp küçük küçük kestiğim buz dolabı poşeti parçalarından üstüne koyup her kaka yaptığında yeniledim. Beze yağışıp rahatsız etmedi. Hiçte huzursuzluk yaşamadı hemende iyileşti zaten. İyiki erkenden yaptırdım ❤️