Bizim 12 gün önce oldu , ameliyat odasından çıktığında kağıt bardak koymuşlardı , bende 4 gün bardak koymayı devam ettim , çünkü kırmızı ve hatta çok şişmişti . Canım acıyarak altına değiştiriyordum ama çok şükür ki bir haftada iyileşti , bu arada krem falan da sürmedim doktoru profesördu hiç krem sürmeyi gerek yok demişti bize