Senemkscu
3bucuk aylıkken yaptırdım ben, 24 saat sonra ılık suda pansumanını açtım ve tekrar pansuman yapılmadı bezde daha hızlı iyileşiyor çünkü, krem vs kullanmadım, ve kıpkırmızıydı gün geçtikçe kendi rengini almaya başladı 1 haftaya düzelmişti, doktorum çok iyiydi onun dedikleriyle bu şekilde devam ettim