Gzmarcn ben giremem demiştim ama oğlumu yalnız bırakmadım çünkü hep beraberdik tek büyüttğm büyükler yoktu yanımızda. Lokal anestezi ile acı hissetmese de orda birşeyler olduğunu anlıyo ve rahatsız oluyolar. Bazen korkuyolar çekmeler hareketlerden . Kırmızı balık ile geçirmeye çalıştık. Tıkanmaya başlamıştı bizimki 45dk sürdü. Dolven kullandık 4saat arayla 2gün. İlk çişini yapınca çok ağladı yavrum açık yaraya tuz dökmek gibidir heralde . Dr 2-3çişten sonra ağlamaz o nokta körelir dedi ki öyle de oldu. O ağladı ben ağladım nasıl bir çaresizliktir bu diye. Ama daha büyük olsa hiç kıyamazdım . 13aylık Ken yaptırdık. En önemlisi de 7/24 dr a yazıp aradık bizi telkin etti rahatlattı , yoksa ana yüreği niye şişti niye morardı çevresi diye baya pimpiriklendim.