yakamozzz DAO eskiden ara sıra yukarıda olduğunu görürdüm sürekli torbasındaydı…ama artık hep yukarıda bezini açtığımda falan nasıl olacak bilmiyorum
DAO yakamozzz Siz başka bi yere falanda gösterin. Karın içi sıcaklığı testise fazla gelip kısırlığa neden olabiliyor 😞
ArassMom_ Dorukcum1954 Merhabalar. Hangi hastanede hangi doktorda yaptırdınız acaba? Çook gecmis olsun bu arada
ArassMom_ tospikannesiiii 6 aya kadar inmesi bekleniyor. İçmezse 1 yaşından sonra ameliyat diyorlar genel olarak.
birmine demet57 1.5 milyar ama bizimki kapalı sünnetti. İnanın çok memnun kalırsınız yaş olarak yaşı var tecrübeli bir insan mükemmel ilgili. Fotoğrafları istiyor sürekli takip ediyor siz sormasanız bile o soruyor. Her şeyi tek tek açıklıyor
demet57 birmine Ayy çok iyiymiş bazıları başından savıyor hemen oldu bittiye getirip 🤦🏻♀️ Çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🌼
Dorukcum1954 ArassMom_ Seyhan Devlet Hastanesi - Sefa Yapıcı Süreç düşündüğümden de kolay oldu. Toplam 30 dakikada çıktı. İlk yarım saat anestezi etkisinde ağladı, bahçeye çıktığımızda sustu arabada uyudu eve gidene kadar Toros Mah oturuyorum mesafemiz kısa. Eve geldik beşiğinde yarı uyanık yarı uykulu uyumaya devam etti yarım saat sonra uyandı ve arabalarıyla oynamaya başladı ilerleyen saatlerde sadece çişini yaparken ağladı biraz gece uykusu bölündü ama ağlamadı kalktı oyun oynamak istedi halen iyileşme sürecindeyiz sadece kremini sürerken mızmızlanıyor onun haricinde oyun oynuyor gece uykusu eskisi gibi yani hiçbir işlem olmamış gibi sadece ilk gün önemli. 26sında randevumuz var tekrar kontrol için bakalım.
Evhamlianne yakamozzz benim oğlumda iki yaşında, sünnet de oldu, 21 aylıkken ve testisleri arada torbada onun dışında hep yukarda, hiç olumsuz bişey söylenmedi sünnet olduğunda da, kontrolünde de. Sorun olsaydı eğer sünnetten önce söylerlerdi diye düşünüyorum
yakamozzz Evhamlianne yukarıda olunca sıcaklık spermleri etkiliyormuş onun İçin sürekli takip edilmesi gerekiyormuş
ArassMom_ Dorukcum1954 İnmemiş testis durumu varmiydi sizde de. Kesi yerleri filan nasil kaç yerinde var acaba?
songul47 Dorukcum1954 Çok geçmiş olsun.Benimde oğlum haftaya perşembe sünnet olacak. Bizimde doktorumuz sefa yapıcı. Acaba sizin lokal anestezi mi yapıldı genel anestezi mi
Dorukcum1954 ArassMom_ teşekkür ederiz 💕 Evet sol yumurtası yukarıdaydı, kasığında ve testiste sol yumurtasının orda ufak kesi var iyileşmeye başladı bile