Dorukcum1954 Evet pazartesi günü olduk🙈 Anestezi etkisinde geçene kadar cook fazla ağladı o ağladıkça içim gitti 🥺 İlk gun ara ara hep ağlayarak uyandı bugün biraz daha iyiydi krem sürerken çok ağliyor birde tuvaletini yaparken. Siz nasil oldunuz bebiş nasıl 😊