birmine ArassMom_ tartışmasız herkesin favorisi olan bir sünnet doktoru var burada İstanbul Kağıthane. Biz de orda yaptırdık sünneti 2.5 aylıkken. Çok memnun kaldık işinin ehli ve çok çok ilgili bir hocadır kendisi aynı zamanda radyoloji doktoru. Bence bir görüşün derim. İstanbul Kağıthane Haydar Ceylan
yakamozzz Benim oğlumdada var sanırım nasıl oluyo acaba sürekli mi torba boş oluyo yoksa arada bir mi yukarıya çıkıyo
ArassMom_ yakamozzz Arada bir yukari çıkması utangaç testis olarak geçiyormuş ve en geç 1 yaşında normale dönüyormuş. Hiç olmaması durumu inmemiş testis oluyor. Ya kasıkta Ya karın içinde yada torbada biraz üstte bulunuyormus bu tarz durumlarda ameliyat ile keseye alıyorlarmış.
yakamozzz ArassMom_ bizim 2 yaşında hala aynı arada bir torbasında görüyorum onun dışında hep yukarıda
ArassMom_ yakamozzz Sünnet ettirdiniz mi. O zaman bir bilgi verdiler mi? Bence geç olmadan bir çocuk cerrahına götürmenizi tavsiye ederim. Çünkü ameliyat durumu olacak olursa 2 yaşına kadar en sağlıklı sonuç alınıyormuş. Uzman görüşü almanızı tavsiye ederim 🌸
DAO yakamozzz Çocuğunuzu bi cerraha gösterin torba içinde kalmamaso daha yukarılarda veya karın içinde olması sıcaklık olarak etkilediğinden ileride kısırlığa neden olabiliyor, geç kalmayın
Evhamlianne yakamozzz benim oğlumda iki yaşında, sünnet de oldu, 21 aylıkken ve testisleri arada torbada onun dışında hep yukarda, hiç olumsuz bişey söylenmedi sünnet olduğunda da, kontrolünde de. Sorun olsaydı eğer sünnetten önce söylerlerdi diye düşünüyorum
tugba12 ArassMom_ yegenim oldu 2 ay once. 5 yasinda kizkardesim farketmemis ama bi tanesi yoktu testisin. Hem sunnetini yaptilar hep testeis amlytini 3gune yurudu paşamiz
yakamozzz DAO DAO çok götürdük hiç birisi ameliyat önermedi sadece yukarıya çıktığınızda elinizle indirin dedi hiç bişey anlamadım inanın bu işten
DAO yakamozzz Allah allah sürekli çocuğun şeyi açık gezmesi lazım o zaman ne zaman çıkıp ne zaman indiği vahiy mi gelcekmiş size 🤦🏼♀️ Şaşırdım açıkçası
yakamozzz DAO eskiden ara sıra yukarıda olduğunu görürdüm sürekli torbasındaydı…ama artık hep yukarıda bezini açtığımda falan nasıl olacak bilmiyorum