Mira- biz de de kırmızı olan yerler sanki küçüldü gibi ama daha 1 saat önce sürdüm 2. Seferi ben, yarın akşam yeniden süreceğim, cumartesi günü duş. Ben de aynı şekilde ne varsa yıkıyorum yüksek derecede ama üstümüzü hiç çıkartmadık mesela bugün ne giydiysek az önce çıkartıp direkt çöp poşetine koydum hepsini atacağım, wilkinson berbat şekilde batıyor peeling gibi olması beni çok rahatsız ediyor, eşim bugün ilk kez kullandı yarın duşa girmeden nasıl işe gideceğim diyor haklı olarak, sizin eşiniz de kullanıyor mu? Kullanıyorsa işe gitti mi? Süreciniz nasıl ben delirmek üzereyim😂 olumsuz düşünmek istemiyorum ama bunaldım cidden