Mira- merhaba, ay resmen aynı şeyi yaşıyoruz. Benim kızımın da cildinde tuhaf tuhaf döküntüler vardı, çocuk doktoru alerji olabilir önemsiz demişti. Hatta birkaç gün diyet yaptım inek sütü ve ürünlerine alerjisi vardır diye geçmedi. Bugün gittim uyuz olduğumuzu öğrendim, aynı pomaddan bana ve eşime de verdi fakat bebeğe farklı bir karışım yazdı onu eczanede hazırlattık. Yarın kullanmaya başlayacağız, isterseniz paylaşırım sizinle. Çok ciddi bir salgın varmış, umarım hemencecik atlatırız sabahtan beri stresten delirmiş durumdayım..