Sedalperenn valla ben ne giydiysem çöp poşetine doldurdum hepsini çöpe atacağım bi daha asla giymem onları öyle tiksindim, bu lavanta yağını bende alayım. Yıka ütüle olayı bende de aynı dokunduğum şeyi bile makineye atar oldum. Bu arada benim doktorum, kıyafetleri yüksek ısıda yıka, kızgın ütü ile ütüle dedi. Ben her şeyi 60 ile yıkıyorum.. Ne olur süreçten haber verin unutmayın beni🥺 Ben de doktorla vs görüştükçe yazarım size Allah şifa verdin hepimize