Meryem111 Ebrudrgt tamm deniycem sabah inş benm oğlumda çok cins diliyle tadna bakıyo kedi gibi ya snra begenrse yer ypksa yemez
keskebirazuyusam 1 buçuk yaşında oğlum hala sabahları çorba içiyor. Yavaştan yumurtalı patates falan yaptım ondan yedi çok sevindim. Tüm öğünlerini yer ama şöyle mis gibi kahvaltısını yapmaz, sevmiyor kahvaltıyı. Bende aç kalmasın diye her sabah çorba pişiriyorum
Ebrudrgt Alse35 benımkıde meme delısı ama artk onu doyurcak kadar süt yok yani ☹️ iştahsız uzuluyorm bende ona
Ebrudrgt kirmizibalikgolde benmkı mama da ıcmıyor hadı mama kurtarıcı bence ama benm Kız ne mamalar aldık denedık hıc bırını ıcmedı bıberonda tutmuyo ztn
Ebrudrgt kirmizibalikgolde benmkıde cok Istahsız yaa kac kılo acba. Doktor zayıf dıyo benmkıne kılo alması gerek dıyo evet zayıf ama napaym yemedı mı okdr zor yedırıyorumkı bıtırmıyo cogu zaman az yıyo ztn 🙁 iştahsız cocuk cok zormus yemınle ya en zoru yanı
Yasemnn34 Ebrudrgt pankek denediniz mi ? Bizimkide ilk zamanlar seviyordu ama nedense soğudu kahvaltı öğününden. En sevdiği şey pankek yapıyorum küçük küçük koparıp yiyor. Yanına salatalık dil peyniri falan
Ebrudrgt Yasemnn34 Ay yok yaptım da sevmemişti ya. Gerci degısıyor sevmedıgı seyı sonra sevebılıyo sevdıgı seyden soguyo😀 kac aylık bebeğiniz
Ebrudrgt Alse35 zor vLla canım ya ama yapcak bısey de yok yani kucuk ler daha kıuymam emsin diyorum bende 🤦♀️
Sedef1303 Ebrudrgt kızım 9 aylık olacak 1 hafta sonra bizde de aynı durum. Özeniyorum değişik değişik omletler pankekler yapıyorum. Ya asla ağzına sürmüyor ya da bir iki ısırıp bırakıyor. Yaptığım her şey kalıyor yazık 🙄 nasıl alıştırıcam kahvaltıya bilmiyorum.
Ebrudrgt Sedef1303 evet ya degısık seyler deniyoruz ama ymedgı zman hüsran yani 🤦♀️iştahsız mı yok sa Bi kahvaltıda mı problem var sizin
Meryem111 Ebrudrgt Bazı bebekler kahvltı öğününü sevmiyo benm oğlumda tam tersi kahvaltıyı cok sever öğlen perişan eder beni😅 canım omleti denedim vallahi bi güzel yedi devamını istedi keşke diger öğünlerixe böyle istekli yese😒oğlum cok zayıf 9 ay 10 gnlük oldu 8 kilo zar zor oldu belki yine zayfladı ikinci dişi cıkıyo aşırı iştahsz
Deletedmom_71 Meryem111 3 gün kuralı ile ver kuzum ben 6. Ayda ceviz 8. Ayda fındık 10. Ayda da badem verdim. Hatta badem boy uzamasına da yardımcı oluyormuş düzenli bu üçünden dönüşümlü veriyorum 🥰
Ebrudrgt Meryem111 Ay maşallah ya ahahha😀💓 benımkıde cok zayıf kız benmkı bıde erkekler bı tık daha yapılı boylu oluyor. Benmkı 7 kıloydu gecen ay bakalım bu ay noldu bızde iştahtan c ok Cekıyoz yaaa. Kahvaltı 0 🤦♀️ oglen aksamda zar zor işte yedırıyorum biseyler 😀 kac kılo dogdu peki sizin bebiş