Ebrudrgt benim oğlum 9 ay 12 günlük ayrı ayrı verince cok yemiyor pankek tost falan da eskiden yerdi simdi yemiyor. Ben blw yapmadım ondan sanırım ben uzatırsam yiyor eline verdiğimi mıncırıp atıyor.
Pratik kahvaltılarımızı yazayım
Klasik mıhlama : organik Mısır unu,tereyağı ve dil peyniri ile yapıyorum.
Yulaflı yumurta: 1 kaşık ince çekilmiş yulafı az su ile pişiriyorum üzerine bir yumurta sarısı biraz labne ekliyorum karıştıra karıştıra pişiriyorum. En son dil peyniri veya kaşar peyniri ekleyip karıştırıp kapak kapatıyorum iyice pişsin diye. Cok lezzetli oluyor
Patates püreli yumurta: minik bir patates haşlıyorum labne tereyağı biraz da zeytinyağı ekliyorum güzelce eziyorum. Tavaya alıp yumurta sarısı ekleyip yine karıştıra karıştıra pişiriyorum. Yine biraz kaşar peyniri:) İcine bazen maydonoz dereotu gibi yeşillikler ekliyorum. En favori kahvaltımız bu.
Tambugday unlu mıhlama yapıyorum bazen biraz tereyağında tambugday ununu kavuruyorum su ve kaşar peyniri ekliyorum. Sonra haşlanmış yumurta sarısını iyice ezip icine karıştırıyorum.
Tatlı bir kahvaltı hazırlayacaksam da elmayı rendeleyip tavada hafif pişiriyorum kenara alıyorum. Pirinç unu ve bebek irmiğini mama gibi pişirip içine hurma özü veya keçiboynuzu özü ekliyorum. Pişirdiğim elmayı, labne, rendelenmiş ceviz, organik bebe büsküvisi tozu ve cok az tarçın ekliyorum cok güzel oluyor. Elma yerine farklı meyveler de olabilir tabi..
Benim oğlum yemesi kolay şeyleri seviyor o yüzden böyle bizim tariflerimiz:) bazen de krem yapıyorum Ya da tost ama yukarıdakileri yediyi gibi yemiyor