Erdemalp
KKK aşısını , hastalık riski yüksek bölgelere devlet 9. Ayda ilave doz koydu . Ben de çok dert etmiştim, allerjisi yoktu ama aşı öncesinde yumurta beyazı denediğimde hafif kızarıklığı olmuştu. Kan testi bakıldı alerji değeri yüksek çıktı, sağlık ocağı gözlem altında yaptırabilirsin dedi ama doktorum 12. Ayı beklememizi söyledi. Ben de zaten her yerde bu 9. Ayda yapılmıyor sonuçta ilave doz diye yaptırmadım. 12. Ayda üniversite hastanesinde kontrol altında yapıldı. Hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür. Doktorunuzla görüşün yani çocuğum çocuklarla çok temas halinde olsaydı yine yaptırırdım diye düşünüyorum . Çünkü aşıyı yaptırırken görüştüğüm doktor da bu aşı allerjisi olan çocuklara da yapılıyor sadece önlem amaçlı kontrol altında yapıyoruz demişti. Ama işte o riski göze alamadım ben 9 aylıkken. 1 yaş olunca mecbur yaptırdık tabi ☺️ ama bu arada çocuğuma yumurtayı tamamını vermeye başladım hergün 1 yumurta yedi, allerjik durumunu göZlemiş oldum.