Kezban2323 hic bi fikrim yok ama ben sanirim 9 ay yaptirmicam cunku bizim neye alerjimiz var onu bile bilmiyorum ama besin alerjisi olmadigina eminim. Benmde 6 yil sonra gelen mucize bebek evet tup bebek falan degil ama cok zorluk cektim ameliyat oldum rahim filmleri kullanilan bir suru ilac. Cok zor bi surecti artik umudumuz bitmisti tup bebek yaptirmaya karar vermistik ki mucize gibi geldi hayatimiza cok korkuyorum. Hala arastirma surecindeyim suan. Doktorlarla gorusuyorum. Soylenen tek sey eger alerjisi varsa 1 yasindada ayni komplikasyon gorulebilri bu bir kacis degil diyorlar 🥺