Simdi saglik ocagindan aradilar bebegim 9 ay 6 gunluk. Asisi var dediler normalde 1 yasinda ama artik 9 dada yapiliyor dediler. Bebegimi alerji testine goturmedim ama alerjisi oldugu asikar. Alerji belirtilerimiz var. Bu yuzden saglik ocaginda degil hastanede yaptirmam gerektigini solunumun durabilecegi soylendi. Kucuk bebegi olan bir kac arkadasima sordum 1 yasinda yapilmis. Ben bebegime riske atmak istemiyorum korkuyorum. Bilgisi olan varmi?