Vera1810 bimden kiwi marka makine almıştım 250 tl falan fiyatıda uygun ben çok memnun kaldım kendini çok sıkma sütün gitmesin sen sakin olmaya çalış zor olsada .oğlumda 4. ayda alerji olmuştu meme reddi o zaman yaşadım uyku sersemiyken emiyordu gündüz emmiyordu sonra 7. ayda tamamen bıraktı emmeyi ama anne sütü biberonla içmek istiyor 2 bucuk aydır sağıp veriyorum içsinde anne sütü nasıl içerse içsin modundayım artık ek gıdada yediği için sıkıntı olmuyor. ilk başlarda 2 saatte bir sağıyordum şuan günde 4 kere sağıyorum açıkçası180 200 ml den günde 650 -800 ml arası anne sütü alıyor 9 bucuk aylık oğlum. inşallah emer yine ama makine mutlaka al hem emip hem sağınca sütünde artar . ben emziriyordum ilk aylarda 20 poşete yakında dondurucuya süt atmıştım. tabiki herkesin farklı ama anneyiz inanırsak herşeyi başarabiliriz 🙏