Vera1810 Kuzeymomss Kusura bakmayın postun altında Yazdığınız zaman size cevap veremedim çünkü gerçekten çok zor günler geçiriyoruz size tavsiyem doğum yaptığınız bir hastaneyi arayın emzirme danışmanı var mı emzime hemşiresi var mı bunu bir öğrenin ya da arkadaşın biri yazdı sabah temas Derneği diyerekten bir site var Oradan da destek alabilirsiniz sütünüzü arttırabilirsiniz Eğer biberon vermiyorsanız hiç bulaşmayın Ben doğum yaptım hastaneye Bugün aradım bana yarın için gel dediler emzirme eğitimi verelim dediler �nşallah bu şekilde çözülür büyük bir ihtimalle biberondan dolayı oldu dediler zaten Aşıklar ortada yani ben anlayabildim biberondan oldu bu bence bir destek almayı deneyin sanal ortamdan çok yararlanabileceğinizi zannetmiyorum ama yüz yüze olan yerlerden aile hekimlerinde halk Aile sağlığı merkezlerinde özellikle buralarda Bence bir emzirme danışmanı ya da hemşiresi illaki bulabilirsiniz bir bakın Bence vazgeçmeyin İnşallah siz de geçecek bu günler inşallah
Vera1810 Sssbbbb şuan gece ya emmeye başladı çok şükür. Gündüzde 2 3 dk emiyor sütüm tazıkli bazen memeden fırtınca görüyorum 6 7 damardan akıyor belkı o dakika doyuyor dur bazen hava da yutuyor sütle asırı sekilde sesını duyuyorum ama aksam üzeri olunca 3 saatlık bir kriz yasıyoruz bu dogdu dogalı boyle kolık mı bide anlamıyorum. Yarın da boyle denyeveyim almaz ise hemen alcam gögüs koruyucu çok teşekkür ederim destegınız için Allah razı olsun inşallah
Vera1810 Fahriye_sb evet bende oyle okudum canım her emzirmede farki pozisyon dıye inşallah gecer bizimde çok teşekkür ederim
Vera1810 Evaninanasi şimdi gece ya emdi canım yarın birdaha duruma bakcam idişata göre alırım çok teşekkür ederim destegınız için Allah razı olsun. Gündüz 2 3 dk emiyor sütüm tazıkli gelıyor. Belki o dakika doyuyor dur. Huzuru yerinde açıkana kadar beslenmeye gelince boyle problem oluyor ne zamandır. İstemeye istemeye emiyordu. Birde aksamları 3 saat krızı oluyor ne edersen eden almıyor belki red yanında kolıktirde anlayamadım artık
MerveKorkmaz Vera1810 meme reddinin en büyük kaynağı emziktir net. Benjm bebegimde emzikten dolayı memeyi birakti emzik verdigime cok pismanim.
Vera1810 MerveKorkmaz gerçekten çok üzüldüm. Ben ılk kızımda 26 ay boyunca çok zorluk çektim diye verdim belli ay sınra benı emzik niyetine kullandı 10 15 kere bazende hiç uyumadan kalktım günleri biliyorum o yüzden verdim şimdi 2 çoçuk ıkısıde zor zamanları
Vera1810 Kaganalis geçmez ise emzikde gidecek zaten canım çöpe. Ama ilk etapta onu atmak istemiyorum. 6 aydan sonra iyice uyku düzeni bozulmustu ılk kızımın inanın maf olmustum hiç çekmeden memede uyumak isterdi o kadar zor dukı çökmüş şekilde yasadım 2 yıl her gece en az 10 lere kalkardı buda oyle olmasın diye suan uyurken veriyorum emziği sadece. Evet ayakta duşta yan yatarak futbol tarzı tutuş her sekilde deneyerek emzirmeye çalısıyorum inşallah gecer bian evvel suan gece ya emdi doydu his ettim
Vera1810 Kaganalis bende öyle düşünüyorum birde makatı dışına çıkıyordu dr katı yeme mama verme demişti o yüzden saglıklı besleniyorum katı seyler yemıyor belkide o yüzden yapamıyor buda aklıma geldı. Ben burda okumuştum zeytinyağını direk vermıs arkadasın bırı bebek bogulmus morarmış Allah korusun birsey olur diye oyle korkusuzca vermıstim
123456sdsd Vera1810 keşke normal kaşıkla verseydinşz ben de sütle karıştırp reflü yatağına yatırıp normal kaşıkla vermiştim bir sıkıntı olmuyor boğaza kaçma vs.
123456sdsd Kuzeymomss eds, kaşık biberon, şırınga, kaşık bunlardan birini deneyebilirsiniz. En iyisi eds, tak hortumu memene memenden ağrı içsin mamayı. Biberonla verme kesinlikle çok büyük ihtimalle meme reddi yapıyor ki sende de başlamış zaten.
Vera1810 123456sdsd ben aşırı sekilde korkuyırm bogazda kaldında dr oyle deyince daha güvenli bulmuştum o yontemi yaptım bir hata inşallah memeden kopmaz gecer gider
Vera1810 ikranurcal evet canım büyük ihtimalle biberona alıma sebebi akış hızı sütüm dede tazik sorunu var hızlı inince çok gaz yutuyor asırı öflelınıyırdu zaten. Bu yüzden onu tercih edıyor galiba. İnşallah gecer hersey üst üste geliyor 🙏
Vera1810 ikranurcal inşallah canım sagolasın. Kandırmayı denedim daha çok öfkendi bu çoçugum dogdu dogalı öfkeli maşallah. İnşallah gecer suan gece ya emdi yan yatarak çok şükür
Vera1810 Elifinilki suan gece emdi canım sorunsuz inşallah düzlelir hiç birseye gerek kalmaz yarın takıp edeyim aynı olursa onu da denerim çok teşekkür ederim
123456sdsd Vera1810 inşallah geçer bence bundan sonra da kaşık biberon alın onunla verin. Sık sık ten tene temas yapın TEMAS DERNEĞİ var googla yazın çıkar üye olun oraya bir sürü emzirme danışmanı var kimi online kimi yüzyüze yardımcı oluyor bence geç olmadan destek alın. Ücretsiz bu arada.