Vera1810 merhaba canım iyi akşamlar. Öncelikle bu kadar uzun anlattığın için teşekkür ederim. Bende emzirme danışmanı ile görüştüm, bana en geç 2.5 saatte bir emzir dedi. Bir memeyi emzir ardından o memeyi sağ eğer ağlıyorsa sağdığın sütü ver hala ağlıyorsa mama ver dedi. Ama her emzirmeden sonra sağım yapmam mümkün değil ki zaten bebeğim zor emiyor. Ama mamayı memeye damlatmayı kesinlikle deneyeceğim, şuan kaşık ile veriyorum zaten mamayı