Valla ben eşimden gizli yapıyorum çünkü biriktirdiğim bilse paran var nasılsa diye belli süre para vermez :) iki cocugumada Anadolu hayat emeklilik beS dolar hesabı açtım iki adet kumbaralari var onlar birikiyor iş bankasına gidip boşaltıp dolara çevirip hesaba atıyorum onun dışında altınlarına dokduklarindan beri dokunmadım onları direk kasada sakliyoruz eşimden aldığım paralarida bankaya atıp burası sakıncalı 😄😄😄 faizi ile kendime harçlık çıkarıyorum ve durmadan evdeki esylari al sat yenile yapıyorum artan paraları koyuyorum meşgale gibi birşey oldu artık