Lavantakokusuuu biz her ay yarım alıyoruz. Biraz birikmişti gecen sene eşimi gazladım motor alsana falan diye. 28 bin e motor aldı. Tabi bizim paramız 15 falandı. Borç ettik aldık borcuda ödedik. Sonra motoru satıp üstüne bir iki altın ekleyip model yükselttik. Sonra zamlanınca yine sattık. Alırken kışın alıyoruz daha uygun oluyor diye. Bu şekilde bir senede bizim 18 bin 70 bin etti. Tabi onun borcunu öderken arada yine ufak tefek altın aldık attık eve, cam balkon VS evin eksiklerini yaptırdık,tatile gittik o sıra altın alamadık. Şimdide eşime motoru sat borç edelim iyi kötü bir araba alalım diyorum bakalım. Benim kafama gitse şimdi en güzelinden arabamız olurdu ama eşim borçtan korkan birisi, kredi falan da çekmemiş hiç. Borcu ben ailemden alıyorum her ay ödüyorum. Şu sıralar bende iş bakıyorum kızım 3 bucuk yaşında kaynanam bakacak. Bende çalışırsam bnm maaş eve yeter eşiminki birikime gider diye planladık. Bakalım hayırlısı olsun herkes için