Lavantakokusuuu Ben bir süredir yapıyorum. Bana göre en önemli unsur, devamlılık göstermek. 1 lira dahi olsa atabilmek.. ve ben uzun vadede türk parası olarak tutmuyorum. Altın yapmayı seviyorum ve bir kerede yapmak zor olacağı için, önce örneğin dolar ya da euro yapıyorum. Sonra belli bir miktar olunca altın yapıyorum. Ve gereksiz para harcamamak süper bir birikim oluyor 🙈 Ben önceden çok fazla aktüel ürün alırdım, onları kesinlikle kisitladim artık💫 Bim, A101 pek gezmiyorum eskisi gibi🙈