Ayseey Lavantakokusuuu malesef birikmiyo eşim asgari ücret aliyo anca kiraya ev masrafına gidiyo hatta bazen yetmiyo
Lavina Lavantakokusuuu kendimi zorlamıyorum 5 10 atıyorum köşeye bir bütcr oluştumu dışarı çıkınca 5 10 dolar yapyorum napalaım
1morportakal Lavantakokusuuu Kıyafete yatırım yapıyorum. Çünkü bugün aldığım bir kıyafet 6 ay sonra değer kazanıyor bu yüzden asla tl olarak tutmuyorum paramı maaşımı hemen harcıyorum 🤪
turkaninalli Lavantakokusuuu Geçen sene güne girmiştim Allahtan ikinci sıra bana çıkmıştı parada zarar etmedim hemen altın aldım ama benden sonrakilerin parası boşuna gitti tl çok zarar etti. Bu sene de her ay bir gram almayı planlıyorum ilk gramımı aldım umarım devamı gelir 😂
kaymakliekmekkadayifi Lavantakokusuuu biz bir kac ay oncesine kadar her ay 1 gram aliyorduk sonra o gramlari kullandık simdide her ay bir kredi cekiyoruz😂😂😂😂😂
Balkupum2505 asyanin_annesi35 10 tlyi bile atiyorum 😀 mobilden hesap actim en az 10 tl atabiliyosunuz.. benim acımdanda gercektende güzel sistem 😊 attikca atasi geliyo insanin 😀
Senay16 Balkupum2505 merhaba nasıl yapıyorsunuz onu bende YapıKrediMobil den altın hesabı açtım ama para atamadım bir türlü olmuyor
[silindi] Lavantakokusuuu 3 bin ev 10 bin araba borcu ödüyoruz her ay bebişimiz için 2-3 çeyrek kenara atmaya çalışıyorum o kadar gerisiyle de geçiniyoruz 😅
Balim61 [silindi] Aylik gelirinz nekdr yanlis anlamazsanz?sadce bu saydiklrinz 16.17bin yapar fazla belkide bi ceyrek olmus 1700 civari
Haticec asyanin_annesi35 o tabi sıkıntı o kadar büyük bi miktarla hic bi yere girilmez.. aldigin hissenin ne is yaptigini nasil bir portföyü var bilmen gerekiyor ve iyi arastirman gerekiyor yoksa gözü kapali hic bir hisse alinmaz.. uzun vadeli yatirimlar her zaman kazanc kisa vadeli al sat sıkıntı..
Eymen-asya Kızım 4,5 yaşında 6 tane çeyrek takmışlardı devam ettim üstne bende 40 oldu şuan bide düğünden altınlarım duruyor kasaya koydum hepsini.şimdi 6000 biriktirdim tam altın alıcam