Lavantakokusuuu birikimi altın ve Euro ile yapıyorum. 10 Gramlık altın veya 10 gramlık çöp bilezik vs alıyorum ama onda az da olsa işçilik var ve 22 ayar. Gram alınca sıfır işçilik ve 24 ayar. 22 ayara göre daha kârlı oluyor. Zamanla 22 ayarla 24 arası açılıyor. O yüzden. 22 ayar 100 tl yükseldiyse 24 200 - 250 tl yükseliyor. Aralarında dün 50 tl varken bugün 100 tl oluyor. En mantıklısı 24 ayar altın. Ve ben kocamdan aldığım paraları biriktiririm biriktiririm sonra gider altın alırım 😅 kuaföre giderken 1000 tl alırım sonra 500 harcadıysam kalan 500 kenara atarım bir sonraki gidişimde tekrar 1000 alırım 😅😅😅