Kadifemsii Balim61 güneşlide oturuyorum ama işi esenyurttan alıyorum . Ödemesi 15 günde bir yada ayda bir yapılıyor
Balim61 [silindi] Aylik gelirinz nekdr yanlis anlamazsanz?sadce bu saydiklrinz 16.17bin yapar fazla belkide bi ceyrek olmus 1700 civari
Kucukoglummm Kumsalbebek1 dolarzpesabı nasıl oluyor 5 yıl sonra yüzde yüz devlet katkısı ne hesabi bu bilgi verir misiniz duymamıştım en fazla 20 30 veriyorlardı katkıyı
Haticec Gulceps ya cogu bankanin hisse uygulamalari var o uygulamadan giris yapiyorsunuz o hesabiniza para gönderip hisse alabiliyorsun ama önce bunu bankanizla konusmaniz gerek
miray7676 Lavantakokusuuu Annemden babamdan bazen harçlık alıyorum onlarıda harcamıyorum biriktiriyorum devamlı 🫶🏻 4 gram yaptım , 3 çeyrek , 1 tam altın ( 4 yılda )
Rahimeee Lavantakokusuuu ben kızım için birikim yapmaya başladım ufaktan ufaktan adına hesap açtım ve aldığım yardımları orda biriktiriyorum ve şimdi her ay maaşım yatınca birer çeyrek almaya karar verdim bakalım ara ara tam altın alıyorum duruma göre yani
MomofGok Kumsalbebek1 bizde uzun vadede en az 10 yıl dokunmayacağız, dediğiniz mantıklı altını zaten bir şekilde el altından da biriktirebiliriz 😊 döviz cinsi daha uygun duruyor. Çok teşekkürler 🥰
Golgicisimcigi Lavantakokusuuu karın tokluğuna yaşıyoruz ben yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum🤣
Mavimavi Çift maaş ortalama 20-25bi arası değişiyor,kira odemiyoruz , 1 bebek var ama yine de yetmiyor. Nasıl bitiyor anlamiyoruz
selambensid Mavimavi çünkü geldiği kadar da gidiyor. Yüksek maaşlı evlerin giderleri daha yüksek oluyor. Kendimden biliyorum biz annemle yaşarken ayda 1000 tl ile çok rahat geçinirdik. Şimdi eşim 22 bin alıyor tamam 2 çocuk var ev kira doğal gaz elektrik su yicek içecek bez mama derken yetmiyor ama kısmaya çalışıyorum yinede
Elif34nur aydangok evet tl almak mantıklı ama biz nasıl tl de para bırakmıyorsak kimsede tl borç vermiyor
aydangok Elif34nur yani işte kredi çekebilecek bir durum varsa ev araba vs onu kastetmiştim. Ancak bankalar tl ile borç veriyor:)
Balkupum2505 esradogan96 ben esimide alistirdim işten gelince ceplerini bosaltir kumbaraya 😀 alışkanlik oldu bende her gün 1 tl olsun aticam 😀
Senorita Lavantakokusuuu kızım doğduğundan bu yana sıkı şekilde birikim yapıyoruz 140 bin paramız var şuan.
Kbrbisi28 Kocam maasinin hepsini veriyor bana cuzdaninda duruyor harcamak istedigi kadar aliyor ama pek harcama hesabi yapmadigindan bende her hafta 200 200 ayiriyorum 😁🤭
selambensid Lavantakokusuuu 2019 dan beri yani nişanlandığımız zamandan beri eşim yapıyor 50 dolardan girmişti aylık o zamanlar 50 dolar 300 lira yapıyordu 😀😀 şimdi ne kadar yapıyor hesaplamak istemiyorum 😀😀 boşverin 😀😀 işte bir birikim fonuyla birlikte 3-4 yıldır devam eden bir birikimimiz var çocuklarımız için eğitimlerinde kullanabiliriz diye düşündük 18 yaşına kadar biriktiricez şimdi 32 - 35 bin falan oldu sanırım inşallah daha çok ve çabuk birikir