Lavantakokusuuu O birikim sayfalarından bir tanesi de benim 😬 şöyle ki ben çok kasıyorum hatta bu sıralar baya boşladım diyebilirim. Yeme içmeden kısmam ama eskiden çok dışardan yerdik artık onu en aza indirdik, su elektrik doğalgaz bunları boşa kullanmıyorum, kalan yemekleri değerlendiriyorum ve haftalık bir yemek düzeni kurmaya çalışıyorum. Borsaya yöneldim bebeğimin harçlıklarını borsada değerlendiriyorum, altın uzun süredir alamadım ama genel olarak borsa ve altın yatırımı yapıyorum