Gkcylmaaz Elferk bana günlük uyku rutininden bahaeder misin? Kaç uyku yapıyor kaçta uyuyup kaçta kalkıyor? Düzenini hep sabit tutmaya çalışıyor musun ? Mesela ben o uyumak istemese bile saati geldiğinde mutlaka götürüp uyutmaya denerim. Sabittir uyku saatlerimiz ve o saat gelince uyutmaya çalışırım
Elferk Gkcylmaaz 5 kez kadar uyuyor. Gece 4te uyursa mesela 9 gibi kalkıyor. Öğlen uykusunda 2 saat kesintisiz uyuyor. Fakat aksam mesela 8 9 gibi yattıktan sonra uykuya devam etmiyor, ılla kalkıyor. Kısa kısa, aralıklarla uyuyor .
Gkcylmaaz eftalyamom26 hahahah 😂 ya şaka gibi bende çok çeken biri olarak hep şunu düşünüyorum bazı annelerin bebekleri öyle sakin öyle uykucu öyle rahat ki biz neden böyle olduk ? 😂
Metearasmom eftalyamom26 hahahha bizimki de 8 aylik oldu rahat ayimiz pek olmadi. Ilk ay uykusuzluk sonra gazi koliği 6.ayda bronsit oldu huysuz ağlak cigligi basan bebek.7.ay ama guzel gecti birazcik de deler surunmeler yeni seyler ogrenmeleri butun her seye bedel 💕
oglumubeklerken Gkcylmaaz oğlum 2 3 gündür bay bay yapıyor ve o elini ısırmak istiyorum seve seve bitirmek istiyorum o eli 🥲🥰
Kubragk8 Gkcylmaaz 6-7 ay cunkü 3 aylıkken idrar yolu enfeksıyonu vardı ve kolıkdı çok ağladı kızım anca kendıne geldı yavrum şuan 7 aylık
Hfsrmznn Gkcylmaaz her ay birbirinden güzel çok şükür yeni şeyler öğreniyor karşına geçip seni taklit ediyor çok güzel 🥰ama en rahat ayım ilk üç aymis aşırı sakin bir bebekti o zamanlar karnını doyur uyusun öyle ağlama huyu hiç yoktu herkes diyordu bu vocuk kesin ağlamayı bilmiyordur böyle çocuk mu olur diye 😁😁 bol bol vaktim o zaman varmış herşeye ..şimdi yemek temizlik eş çocuk çok zorlanıyorum bacaklarıma yapışık geziyor o da çok yoruyor sürekli kucak istiyor ilgi oyun saklabanlik herşeyi istiyor 😁😁
Gkcylmaaz Hfsrmznn ay ne güzel ya maşallah benim doğduğu gün başladı ağlamaya şok oldum 😂 ilk doğduğu gün sabaha kadar ağladı hastanede. Annem koridordaki hemşireyi tuttu ve dedi ki nolur kusura bakmayın kafanızı şişirdik bizim bebek 4-5 saat önce doğdu ama sanki yıllardır çile çekiyor gibi ağlıyor 😂
Hep_mi_uykusuz Gkcylmaaz Bence hicbir ay rahat degil ilk doguyor gaz sonra ataklar ek gida yedi yemedi derdi sonra diş sonra yurume zamani sonra sendromlar kiz 2 yasina girecek sukur desem o gun bisey oluyor illa🤣🤣Ama her ani ayri bi guzelll
Fenty Gkcylmaaz 4 yaş sonrası diyebilirim. Ay olarak bakamıyorum çünkü hatırlamıyorum çoğunu. 🙈 Ama 4 yaş sonrası miss gibi her şey. 🤗 Çok zor bir bebeklik dönemi geçirdik uykusuzluk yememe gaz ne ararsan. Her gün ağlayarak gün bitiyordu. 3.5 yaşın sonuna doğru her şey birden oturdu böylede devam ediyor çok şükür.
1__anne Gkcylmaaz benimde oğlum 2 aylık olacak ben her gününü ayrı seviyorum bazen huysuzlanıyor saatlerce uğraşıyorum uyutmak için sonra sinir krizi geçiriyorum beni anlamadığını bildiğim halde o sinirle bağırıyorum ama o sakinleşip bana bir kere güldüğü zaman dünyalar benim oluyor sanki. annelik o kadar güzel ki Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Gzd_erclk 1__anne 2 aylık bebeğe sinirlenip ve seni anlamadığını bildiğin halde bağırmakta ne bileyim.. Allah bebeğine yardım etsin.
catgirlmoms Gkcylmaaz ilk 4 ayı sevemedim gazı sıkıntısı bizi mahvetmişti .Şu anda da sıkıntılarımız devam etse de 5-6-7 -8 benim için şu anlık en güzel aylar .8 ay 20 günlük
Gkcylmaaz catgirlmoms bizde öyleydik. İnsanlar büyüdükçe zorlaşıyor diyor bizim için büyüdükçe güzelleşti herşey 😂 ayy çok zordu ilk aylar
Gkcylmaaz Elferk siz bir düzen oluşturun ve uymayı deneyin, gündüz fazla uyursa geceyi de etkiliyor maalesef belkide 1-2 aya oturur düzeni :) daha çok küçük çünkü
yareninannesiiii Gkcylmaaz 4. 5.ayı mükemmel di sabaha kadar uyurdu sabah gülerek kalkardı hiç ağlamazdı çok özledim o günleri hiç yorulmaz uykumu alırdım