Gkcylmaaz ah ilk 3 ay çok zor derdim bana sorsaydınız o dönemlerde. Aşırı gazlıydı ıkına ıkına geçerdi tüm geceler. Ama ıkınsa da uyku ağır basıp uyuyordu Ya gece uykusu nimetmiş. Uyuyordu gece çoğunlukla. Sık uyanmazdı. İlk 2 ay sarılığı geçmedi. Zordu ama o zamanlar güzelmiş meğer. Şu an 4,5 aylık atak, diş ağrısı, uyku gerilemesi. 🤦♀️ Gaz da tam bitmiş değil. Çok zorlanıyorum umarım düzelir 😔 Güldüğü zaman dünyalar benim oluyor kurban olduğum🌼🌼 Annelik zor ama çok güzel sağlık versin Allahım🤲🏻