Gkcylmaaz şuan 6 aylık kızım ve en çok şu halini sevdim:) yanaklar tam isirmalık, her söylediğimi anliyorms gibi muzip bakışlar 😂 rahatlık derseniz o pek olmadi şuana kadar aman iyi olsunlar da ilk 3 ay çok zordu.Uyumuyooor sadece suan🤦♀️ ilk baslarda hastaneye bile koştur hoştur gidip gelirdim, şimdi bir görseniz elinde olsa hep gezicek:)O zaman neymiss, her ayın bir guzelligi var diyelim 💗