SetenayCo Bebeğimizin bize doymasına izin vermemiz lazım, bunu da gerçek ilgiyle yapmak mümkün
Kesinlikle. Bebeklerin ilgi dilenmeside çok acı. Bunu kimi zaman ağlayarak kimi zaman kendine zarar vererek kimi zaman başka şeylere zarar vererek belli ediyorlar aslında. Bad bas bağırıyorlar bende burdayım beni görün ilgilenin diye. Ama ebeveynler hırçın, yaramaz deyip geçiştiriyorlar ya da ağladığı için ilgi çekmeye çalışıyor diye yaftalanan çocuklar var, hem tespiti yapıyorlar hemde çözümsüz bırakıyorlar o çocuk belliki ilgiye aç, muhtaç bunu nasıl gözden kaçırır bir anne baba hayret ediyorum. Oyalayarak çocuk büyütmek bu. Dediğiniz gibi, bize doyarlarsa mutlu, maneviyatı güçlü çocuklar olacaklarına inanıyorum ben.