Fenty
O birlik oturmalar, kalabalık aile düzeni, hiç bitmeyen misafirler, ev işlerinin otomatik makinelerle yapılmadığı zamanlar… O yaralar bizde bir taneyse annelerimizde on tane😔 tüm bunlara rağmen yine de kalbimizde onların sevgisini hissederek büyüdük çok şükür ama ilgilenmek derseniz o pek yoktu işte…
İnsanın en iyi terapisti kendi çocukluğudur demişler. Bizim görevimiz yavrularımıza pırıl pırıl, mutlu bir çocukluk, güzel anılar vermek. Bu yola baş koymuş bütün annelere sarılıyorum buradan❤️❤️❤️ onlar büyüdükçe, bizden daha iyi bir nesil yetiştikçe “ben iyi bir şey yaptım” diyeceğiz ve belki de kendi çocukluğumuzla barışacağız❤️👼