Herkese iyi akşamlar sevgili anneler,
Okuduğumuz her yenilikçi makalede veya kitapta, pedagog önerilerinde sık sık duyduğumuz “Bebeğinizle kaliteli zaman geçirin” cümlesindeki “kaliteli zaman” kavramının içini nasıl dolduruyorsunuz?
Hadi bu kavramı hep birlikte tanımlayalım, deneyimlerimizi paylaşalım, öneriler sunalım….
Bebeğimizle geçirdiğimiz her dakika ona bir şeyler öğretmek zorunda değiliz. Bazen komik bir ses çıkarıp gülmekten sıkılana kadar o sesi tekrar ediyorum, bazen anlamsız oyunlar oynayıp sadece şarkılar söylüyorum vs.
Siz neler yaptığınızda kaliteli zaman geçirmiş gibi hissediyorsunuz?