Suleakblt benim bebeğim sıkıntılı doğdu doğumda kalbi durdu ve ben ağlamasını duyamadım. ben görmeden başka bir ile sevk oldu taburcu oldum bebeğimin peşinden gittim. evimde değil otellerde kaldım. Benim için çok çok kötü bir süreçti hem fiziksel hemde psikolojik olarak çok acılar çektim. Allah’a şükür sağ Salim evimize getirdik bebeğimizi. İlk zamanlar sürekli şarkılar söylüyordum kartlar gösteriyordum bebek uyanıkken sadece onunla ilgilenip o uyuyunca iş yapıyordum baktım ben çok yıpranıyorum bıraktım işi gücü. Uyumak istersem uyuyorum tv izlemek istersem izliyorum. Mesela bebeği parka götürüyordum temiz hava almak ona da bana da iyi geliyordu. Şu an 6 aylık mesela fasulye ayıklıycam onun eline de veriyorum oyalansın diye birlikte yapıyoruz yemeği temizliği ben cam sildim dışardan oyun yaptım güldü bana. Yavaş yavaş alışıyorsun herşeye ama geçiyor İnan. Geriye dönüp baktığında o günleri de özlüyor insan çok çabuk büyüyor her günü çok özel her günü çok özel. ♥️