Suleakblt benim 40 ımdan itibaren öyleydi 3 ay civarı sürdü sonra ben biraz farklı şeylere yöneldim. Mesela instagramda herkes aşırı mükemmel, oyunlar vs ben hiçbir şeye yetişemiyorum kafama taktığımı fark ettim tak sildim instagramı. Kendime yeni kitaplar aldım kitap okumaya bayılırım. Kendi ilginize yönelin bebeğinizi uyutur uyutmaz temizlik vs uğraşmayın kendinize vakit ayırın ❤️❤️ Siz çok iyi bir annesiniz ve bebeğiniz için elinizden geleni yapacaksınız bazen yanlışlarınız olacak bazen yetişemeyeceksiniz ama onun için en önemli şey sizin ona verdiğiniz sevgi olacak. Onun iyi olması için sizin de iyi olmanız gerek 🌸 ben kendimi hep böyle telkin ederdim. İnanın bu bir süreç ve geçecek.