Suleakblt sakin geçmeyecek gibi düşünme ben öyle düşünüyordum asla geçmeyecek bebeğime tam olarak herkesin anneliği gibi annelik yapamayacağım diye çok korkuyordum . Anksiyete olmuştu resmen hiç iyi değildim . Ama geçiyor . En yakın arkadaşın oluyor . Geçecek canım benim bekle sabret belki senin ki daha çabuk geçer ama geçecek bunu bil