Gryffindor Dilaylaa Depolama alanına bağlı artıyor tabi. En düşüğü 40 binlerden başlıyor diye biliyorum 😃
Dilaylaa Fenty evet tabi oyle , burada aslında bin sterlinden daha da düşük fiyatı. Ben kulaklığı ile birlikte aldım. Aradaki fark gerçekten çok üzücü
Fenty Dilaylaa Hollanda’da 1169 Euro’ya plus alan arkadaşım var gidiş geliş masrafları da içinde Türkiye’deki paraya göre yarı fiyatı ediyor. Burada 128 GB 50 bin ortalama.
Tugce Dilaylaa Türkiye’de alacak kadar kodaman olamadım 😂 Almanya’dan alacağım. Orada iPhone 14 pro Max 128 GB 26-27 bin TL’ye tekabül ediyor. Euro bazında.
Dilaylaa Tugce burada da bin sterlin desem kura göre 20 bin TL ediyor yine cok cok ucuz. Türkiye’de ben de o kadar para vermem asla .
Gryffindor Dilaylaa Valla bizler bile bir şey diyemez olduk artık şok içindeyiz geldiğimiz noktayı görünce 😃
RuzgarMommys Kardeşim Apple da çalışıyor ben kendim 13 normal aldım pro ile ç hiç farkı yok denilebilir. Çok memnunum
RuzgarMommys Bende yazın almıştım 13 apple çalışan indirimiyle 15 bin verdim :/ 3 gün sonra zam geldi 19 bin olmuştu
Tugce Dilaylaa Oradan alma imkanım olsa keşke. Almanya’dan 13 pro max alırsam yaklaşık 23 bin TL olacak.
Asyaveannesi04 Tugce 13 pro Max kullanıyorum 14ü bilmiyorum işlemciler son telefonlar olduğu için aynı zamanda yüklenecek çok memnunum ama telefonumdan ekranı kamerası herşeyi baya güzel
Tugce Woman35 Benim de öyle yapasım var. Fotoğraf kalitesi çok fark ediyor mudur acaba? Ben iPhone 7den geçince her türlü bayılacağım kesin 😅
Tugce Gryffindor Her telefon alacağımda bu kez siyah olacak diyorum ve pembe, mor allah ne verdiyse giriyorum 😂
Gryffindor Tugce 😃😃 bilmem bilir misin Motorola nın fuşya pembe kapaklı bir telefonu vardı eskiden. O zamanlar hayallerimi süslerdi 😃
Tugce Fenty Belki seneye ben de bu yorumun aynısını yapıyor olurum 😆 14 pro maxe çıkamıyorum. 14 alasım var ama 13 pro dediğiniz gibi mantıklı olacak
Tugce Gryffindor Bilirim benimkini de süslüyordu. Yabancı damat nazlıda mı vardı o telefon? 😂 ama ben alamadım onu. Mazide kaldı