[silindi] işlemcisi aynı olduğu için Apple aynı sene ikisinden de desteğini kesecekmiş demek istedim. Misal veriyorum 2030da ikisi de son güncellemesini alacak gibi. 14 pro işlemcisi daha yüksek fakat alınacak cinsten değil ☺️ Yazı tura atacağım bu gidişle 😂 çok teşekkür ederim