Gizem1012 hilalhsnygt ben kızıma hero baby kavonuzlarını sırf küçük porsiyonlar şeklinde mayalayabilmek için almıştım 10 tane aldım onlara mayalıyorum ağzını vakumlayıp günlük olarak açıp tuketiyoruz isterseniz öyle kavanozlar alıp mayalayın çok kullanışlı oluyor hem de istediğim yere rahatça taşıyorum dışarıda hemen açıp veriyorum ara öğün olarak
eedu hilalhsnygt küçük şişelerde mayalıyorum yani mesela herobaby kavanozlarında o şekilde tek tek açıp veriyorum
Merve3 Minemyne ondan bende aldım 1 litre süt mayaladım ama yoğurt uzadı ve süt tadı oldu sizinki normal tutuyor mu nerde yanlış yaptım acaba
Merve2022 ipekkizimmm benim kızım da sade yoğurt yemiyor. İçine muz koyunca yoyo bide öyle deneyin belki yer
ipekkizimmm Merve2022 evet muzu da deniycem ben elmayla denedim. ek gida sayfasi var ya instada onun tarifiyle
1anne2cicek Mer-seL nesne ayarında olmasi gerekiyo 45-50 arasi olunca mayaliyorum ben bazen 52derece oldugunda mayaladigim da oluyor suyunu aldırıyorum birde ben
Aslicamm Angelss12 merhaba, çiğ sütü kaynattiginiz zaman önemli vitamin mineral kaybı oluyor ne yazık ki pastörize günlük sütle yapmak daha faydalı
sifirekran_bolkitap hilalhsnygt milupa kavanozlarına mayalayabilirsiniz kapağıjı dolaba koymadan kapatırsanız vakumlanıyor da 2 3 gün bu şekilde verilebilir bimin 1 litrelik altın sütü ile yapıyorum ben pratik oluyor😊
incircekirdegi Peki aranızda sütü buzlukta saklayıp daha sonra çözdürüp mayalayan var mı? Yani yapılabilir mi bu, besin değeri korunur mu acaba, net bir sonuca ulaşamadım
Mer-seL incircekirdegi besin değerini bilmiyorum ama annem ve bir çok tanıdığım yapıyor. Köyden süt alıp 5ltresini donduruyorlar. Daha sonra çıkarıp yapıyolar