Hszal her doktor bambaşka konuşuyor. Bilgisine güvendiğim belli başlı bir kaç doktor ve uzmandan başkasını dinlemiyorum artık açıkçası. Gerekçesi neymiş mesela bunun? Ben bu kadar abartılmasını doğru bulmuyorum, yeri gelecek mecbur kalınca market yoğurdu bile yiycek.
Neden her gün ayrı kavanoz açtığıma gelirsem, ben o yoğurda kaşık vurana kadar orda sadece yoğurdu oluşturan yararlı bakteriler var. Açılıp da kaşık değdikten sonra başka bakteriler de bulaşıyor yoğurda ve bekledikçe çoğalıyorlar. Bebek için mümkün olduğunca kısa sürede tüketmesi o yüzden daha iyi.