Fatmagokce Dilruba_1 çok.kolay makina yerine derece al 44.5 derece bir cimcik tuz 1 cimcik şekerle mayala tencerede sonra kavanozlara döküyorum 100 derecede önce isittigim kapattığım firinda 3.5 4 saat mayaliyorum gayet güzel.oluyor
emremine99 Fatmagokce canım biraz daha ayrıntılı anlatır mısın bnde yoğurt mayalamayi bilmiyorum canım dereceyi nerden alcam hangi derece alcam sütü kaynatıyorum içine katıp olcuuorum sonra normal yoğurt birazcık şeker birazcık tuz karıştırıp içime katıyoruz az çok biliyorum
Angelss12 Ben de 1 ay sonra ek gıdaya geçicem inşallah kendimize çiğ sütten mayalıyorum bebişe de farklı kavanozlarda çiğ sütten yapsam olur mu pastörize mi almak gerekir?
Aslicamm Angelss12 merhaba, çiğ sütü kaynattiginiz zaman önemli vitamin mineral kaybı oluyor ne yazık ki pastörize günlük sütle yapmak daha faydalı
Arenberktos Aselim_60 bimden gunluk sut var siselerde satiliyor ondan alip hero baby kavonozlarina mayaliyorum ben 7 8 tane çıkıyor her gun bir tane acp yediriyorum hic ekşimiyor ve taptaze kalıyor
Ysmndmrl hilalhsnygt ben ilk başladığımda iki bebek kavanozu yapıyordum sonra 3 yaptım yani 3 günde bir 3 kabınız mayaladım şimdi 1 litre sütün tamamını yapıyorum 7 kavanoz çıkıyor dr ev yoğurdu 10 güne kadar verebilirsin dedi. Ama hiç bir zaman tek bir kapta yapmadım hep tek yenelim kaplarda ağzında sıkıca kapalı muhafaza ettim bir sıkıntı olmadı şükür
Ysmndmrl Dilruba_1 ben makinada tutturamadım bir iki kere deneyin kolay tutuyor serçe parmak 7 saniye dayanacak şekilde sıcaklık ayarlıyorum yazın fırını ısıstmadan kışında biraz ısıtıp içime koyuyorum sabaha kadar taş gibi oluyor
hilalhsnygt Fatmagokce bende oyle düşündüm simdi daha 7 aylik sayilir az az yiyor zaten bi kavanozu 3 kerede veririm madem
mamma00 Merhaba hanımlar yoğurt mayasını neyden kullanıyorsunuz acaba normal market yoğurtlarından mı?❤️
Lavantakokusuuu mamma00 ben bimin yoğurduyla maya yapıyorum o kavanoz yoğurdu vermiyorum. Maya olarak kullanıyorum. Sonra onunla yeni yaptıklarımı veriyorum.
Kuziii gzm23 1 litre süte 6 minik kavanoz için 2 dolu yemek kaşığı maya yoğurdundan koyuyorum taş gibi oluyor ☺️
1anne2cicek hilalhsnygt sıcaklığı ayarlamak icin ates ölçer kullaniyorum ve harika oluyor yoğurdum önceden ısısını ayarlayamiyordum simdi o derdim yok :) ben hiç öyle tek tel yapmadim yogurt helkesine mayaliyorum hep birlikte yiyoruz
ipekkizimmm benim bebem 2 kasik bile yogurt yemiyo ya. daha dogrusu hicbir sey yutmuyo dogru duzgun. arada kaciyosa kaciyodur iste. napcam 😢
Merve2022 ipekkizimmm benim kızım da sade yoğurt yemiyor. İçine muz koyunca yoyo bide öyle deneyin belki yer