Klymeneninatlasi ben geçen sene uyku tulumu içine incecik bir pijama takımı giydiriyordum, boyu biraz büyüktü kızıma, tulumun paçalarından içteki pijamayı çıkarıp ayaklarını onun içinde bırakıyordum, çorapsız ama ayakları açıkta da değil😅 bu sene de uyku tulumunu biraz büyük aldım, gece yatırınca tulumun ayaklarını aşağı doğru çekip ayaklarını öyle örtmeyi planlıyorum, üstüne örtü örttüğüm zaman dönüp örtüye dolanınca rahatsız olup uyanıyor çünkü🫠