Klymeneninatlasi Kızlar oğlana uyku tulumu aldım daha giydirmedim ama ayaklarını nasıl yapıyorsunuz ne giydiriyorsunuz? Tek çorapla üşümez mi? Evin derecesini 22 dereceye sabitlemeyi düşünüyorum kışın
Sehoooo Klymeneninatlasi vall bende çorap giydiriyorum 1 gün giydirmedim ayakları buz gibi olmuş yavrumun bende giydirdim hemen ..
Nihal-can Çorap giydirmezseniz ayakları buz gibi olur gece ben kendi uzun yün çoraplarımdan giydiriyordum hem sıkmıyordu hem de üşümüyordu
Klymeneninatlasi Nihal-can yani bana çorapla bile üşür gibi gelmişti anneler çorapsız yazmış şok oldum 🥲😅
Haffuse Alttan torba gibi olan tulum var, onu kullaninca corpa giydirmiyorum… Normal tulum kullaninca giydiriyorum ya, buz gibi oluyor ayaklari kiyamiyorum… 8 aylik, 1 yas icin olan corap giydiriyorum, lastik izi faln olmuyor…
Mircet Klymeneninatlasi ben hiç giydirmedim iki yaşında şimdi yatmadan önce hemen çoraplarını çıkartır 😂 beni siklet basıyor kızımda bana benzemiş 😂 ayakları da soğuk olmuyor kar yağsa bile evin ısısı 25 derece ya
Klymeneninatlasi Mircet ben yaz kış çorapsız gezemediğim için bana şu an çok ilginç geldi 😂 ince bir müslin örteceğim sanırım
AntiSosyallKelebek Klymeneninatlasi İnce örtü örtün üstüne 30 aylık kızım asla çorapla uyutmadım ki önerilmiyorda
Lenagazel Klymeneninatlasi Çorap gece uyurken kan akışını yavaşlatır aklınızda bulunsun ilk 3 ayın dışında uzmanlar bebekler ve çocukların çorapsız yatması yönünde konuşur
Klymeneninatlasi AntiSosyallKelebek ben kendim asla çorapsız uyuyamadığım için herkesi öyle sanıyorum 🤦🏻♀️ Dediğiniz gibi ince bi müslin atarım olmazsa ayaklarına
Nihal-can Klymeneninatlasi valla ben bilemedim şimdi dediğim gibi ben örtü falan örtmüyordum üşür diye de bol yün çorap giydirdim hep kan dolaşımı olsun diye kendi çorabımdı hatta
AntiSosyallKelebek Klymeneninatlasi :) çorapsız uyku sağlıklı uykudur kan dolaşımı için tabi tercih sizin :)
Klymeneninatlasi AntiSosyallKelebek tabi ki biliyorum da insan bazı alışkanlıklardan vazgeçemiyor dediğiniz gibi çorapsız yatırıp ince bir örtü örteceğim miniğe ☺️
Haffuse Klymeneninatlasi ben korkuyorum ya örtüden… Kundagi biraktigimizdan beri hic örtmedim uzerini… Aslinda buyudu kendini kurtarabioir ama, ben pimpirik bi anayim ya🥲