Klymeneninatlasi ben geçen kidzee tutlumunu aldım. Ayak kısmını kapatan ni yer yapmışlar eller gibi. Onu kullanırım heralde. Ben de kışın 24dereceye ayarlamaya niyetliyim☺️
Çorap için de siz de şöyle yapın isterseniz. Bileği sıkmayacak ayakları sıkmayacak sadece sıcak tutacak bir çorap bulursunuz. Bizde öyle bi çorap var yani piyasada da vardır ☺️