Benim bebegim 3 aylıktı ben mastit oldum o zamandan beri red yapıyor 9 aylık oldu hala emmiyor cok canım yandı cok hala daha kabul edemedim böyle başında olan anneler için seviniyorum şansınız var bu süreçte mutlaka sağım yapınki mastit olmayın bu sefer süt kanallarınız tıkanır ve süt gelmesi cok zor olur o zaman daha cok yapabilir benim basıma gelen sizede olsun istemem Allah korusun bide üstüne bizimki biberonla tanıştı etrafındakilerin diretmesiyle verdim keske vermeseydim siz bu hatalara düşmeyin bazen bebekler yapabiliyor herşeye dikkat ederseniz bi sıkıntı yoksa geçicidir Allah’ın izniyle