charlotte canım merhaba 3 gündür emiyor ve 19. Haftaysa geride bıraktık atak haftasında benimde aşırı arttı meme reddi sma ben sadece emziridim bide emzik verdim biberon hiç vermedim sadece 2 kez bu süreçte denedim oda akışı hızlı geldiği için biberonunu da reddetti iyi ki reddetmiş diyorum şimdi emiyoe Allah şükürler olsun daha akşam dedim eşime inşallah umıt olurum bence birilerine diye. Sakın pes etme sadece bunu diyim bana ek gıdaya başla diyenlerde oldu sms başlamadım eşim çok karşı çıktı ayrıca emzirme danışmanının 3-4 saat aç kalabilir hiç bş sakınca yok demesi de beni rahatlatmıştı şuanda emiyor 3 saatte bir sma en azından illa uyutmak zorunda kalmıyorum emzirmek için seni anlıyorum biraz zor olacak ama sonunda o başarmıştık hissi evladının tekrar memene dönmesi müthiş bir duygu sakın pes etme geçiyor muhtemelen atak haftası diye de artıyor bu durum